CFR Calatori sau CFR Pacalitori?

cfr calatori, program cfr

Dupa mai bine de 10 ani am urcat intr-un tren. Curiozitatea imbinata cu argumente de genul – siguranta (tren/masina), posibilitatea de a te mai misca, precum si dorul de a mai merge cu trenul m-au determinat sa urc in vagonul 1. Primul semn ca nu am luat cea mai buna decizie l-am primit in momentul in care am vrut sa-mi cumpar bilet de pe site.ul cfr-ului, cand dupa cateva incercari mi-am dat seama ca cei de la CFR sunt conservatori si ma obliga sa ma deplasez la gara sa apelez la solutia traditionala. Sa nu uit ca si in Gara Bacau (urata gara) exista un aparat care ar trebui sa-ti emita biletul, dar….. sta acolo doar pentru a imita sprijinul oferit pasagerilor.

Mi-am luat biletul pentru Bucuresti – Bacau, de la ghiseu. In Gara de Nord aveam sa am o impresie buna despre conditiile oferite. Imediat ce am pasit in vagon am descoperit usi automatizate printr-un buton simpatic, scaune ok, curatenie, si chiar aer conditionat. Toate bune pana aici. Legat de aerul conditionat trebuie sa mai spun ca cei de la CFR nu stiu cand trebuie sa-l opreasca. Sa mergi sase ore si sa te bata in cap nu e tocmai ok.

Ideea e ca treaba e neserioasa. Daca pe bilet scrie clar: ora plecarii 15.00 si ora sosirii: 19.40, de ce ajung in Bacau la 20.30?

Spuneti de la inceput ca nu sunteti in stare sa respectati un program. Sunt oameni care si-au programat drumul astfel incat sa ajunga la timp in diferite locuri. Daca il intrebi pe verificatorul de bilete sau colectorul echipat cu sapcalie nu primesti niciun raspuns. El nu are nu are nicio treaba.

Nu cred ca am cerut prea mult in ceea ce priveste respectarea programului. Si atunci, stimati domni de la CFR ar trebui sa ne spuneti clar ce vreti sa faceti cu CFR Calatori. Mimati ca oferiti servicii de calitate in timp ce pregatiti o surpriza placuta pentru voi sau pur si simplu va place sa ne pacaliti?

Nu le-as recomanda prietenilor si curiosilor sa foloseasca serviciile voastre.

Lasă un răspuns